عشقولانه های مادوتا
عشقولانه های مادوتا
فقط برای تو عزیزترینم


احسانم...

احسان من همین الان رسید خونه

جیگرم خیلی خسته بود

ولی قول داده چندتا از عکسای عروسی رو که دیشب انداخته بود بفرسته برام

دیشب عروسی داداشش بود

احسانمم ساقدوش!!!!!!!!!!!

قربونش برم 36 روزه ندیدمش

این کاری که داره میره همه وقتشو گرفته

جیگرم 6 صبح میره 8:30 شب میرسه خونه!!

حیف سابقه کاریش مهمه وگرنه عمرا میذاشتم بره!!

خیلی دوست دارم عشقم

دلم برات یه ذره شده

میبوسمت ت ت ت ت ت



نظرات شما عزیزان:

یک شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,

|
 


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین... ××××××××××××××××××××××× بهت نگفتم تا حالا، اینکه چقدر دوست دارم. اما حالا بهت می گم، بی تو دارم کم میارم. بهت نگفتم تا حالا، که بد جوری عاشقتم. بهت نگفتم تا حالا، اما حالا بهت می گم. داری کجاها می کشی، باز این دل دربه درو. قشنگ مهربون من، اینجوری از پیشم نرو. بهت نگفتم تا حالا، اینکه چقدر دوست دارم. اینکه چقدر آرزومه، پیش چشات کم نیارم. دلم می خواد باور کنی. از ته دل می خوام تو رو. وقتی می گم بمون، بمون. وقتی می گم نرو، نرو. بری هزار سالم بشه. چشم انتظارت می مونم. بازم برای دل تو. ترانه ها مو می خونم. خودت می دونی که تو رو. از دل و از جون می خوامت. لیلی عشق من شدی. من مثل مجنون می خوامت. ×××××××××××××××××××××××× سالگرد آشناییمون:14آذر 1390 افتتاحیه وبلاگ 20دی 1390البته به لطف لوکس بلاگ همه مطالبمون ترکید. همش به باد رفت دوباره وبمون روساختیم امیدوارم خوشتون بیاد. ×××××××××××××××××××××× نظر خصوصی ممنوع ×××××××××××××××××××××× تولد مینا:18/خرداد تولد احسان:2/آبان

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مینا و احسان

 

شهريور 1393
مرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
آذر 1392
مهر 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391

 

گربه بلا........
آدمها
برای اولین بار
اینم سالاد مجلسی
برای منو احسانم
ماهستیما...
عید مبارک
عید شما مبارک...
عشقم...
2سال گذشت....
احسانم....
عزیزترینم
آغوش تو...
ماهمیشه باهمیم...
منو احسانم...
احسان من...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوست دارم عشق من و آدرس eshgholanehae-ma2ta.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وب سایت طرفداران استاد سیاوش قمیشی
شکلکهای خوشگل و باهال
**تنهای شیطون**
hoscakal
فرشته ی هفت آسمان
انجمن گروه طراحي محمد ديزاين
دختر سیاه
عاشقاااااانه!!!؟؟؟!!!!!
ĂŞ ℋℰ ℊ ℋĂñė
شهرغم
+e6q
تیم فوتبال گهردرود
بیخودی بلاگ
دختر دوست داشتنی
آموزش وبلاگ نویسی
فرشته ی هفت آسمان
دوستانه
selena gomez
∴♥ شات های عاشقانه ♥∴
30morghchat
ღஜღعشق يا بازي زمانهღஜღ
بهترین سازنده
شامپو جنسینگ
نگارینا عشق
http://www.tabletir.com/
دُخمَلِ توچولــــ ــــ ــــــ ـــــــــو
باماباشدتاهمیشه آسوده باشید
آهنگ/موزیک
فروش آنلاین زیوز آلات
کارت پستال
بزرگترین مرجع عکس
مطالب علمی- ورزشی- طنز
کاش یکم بارون بگیره
زندگی رو عشق است
ستاره شب
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 84076
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->